28 Aralık 2012 Cuma

devamı 5

 önümde iki alternatif görebiliyordum , herhangi bir konudaki görüşlerimi essay olarak yazmak ve günlük yazmak.Günlük yazmak iyiydi çünkü günlük hayatta her türlü duygu düşünce ve olayla karşılaşırdık ve bu bunların hepsini ifade edebilmek  demekti. Ayrıca günlük yazmak sürekliydi , ve ben istikrarın gücüne inanırdım.Günlük yazmanın bir de hafızaya faydası vardı . Hafıza tekniklerinde basit hatırlama egzersizlerinin ne kadar önemli olduğundan bahsedilir. Birçok insan sabah ne yediğini ya hatırlayamaz ya da çok uzun süre düşünmek zorunda kalırken, böyle bir egzersizin önemi yadsınamazdı.Bazı günler fırsatım olmuyordu fakat bir öncesi günü hatırlamaya çalışmak da daha zor ve güzel bir egzersizdi. Olaylara olumlu tarafından bakmak ne kadar da güzeldi. Okulun gereksizliğini düşünürken okuldan kurtulmak için harici bir sınava girip geçmek, ve geçti belgesini göstererek hazırlık  okuluyla ilişkimi kesmek için bir sınava kaydoldum. Sınava çalışmak için çıkmış soruların çıktısını aldım. Sınava çalıştığım dönemde birçok kelime öğrendim ve ingilizcemi daha da ilerlettim. Böyle bir şeyin başıma  geleceğini hiç düşünmezdim ki sınav başladıktan bir saat sonra iyice tuvaletim gelmişti artık. Bir buçuk saat geçtiğinde görevli geldi ve çok fazla sallandığım ve herkesin rahatsız olduğu konusunda beni uyardı. Kimseyi rahatsız etmek istemezdim , çıkmak istedim , belli bir dakikaya kadar çıkamayacağımı söylediler ,gözetmen eşliğinde tuvalete gidelim dedim olmaz dediler. Velhasılı, kalan soruları sallayıp beklemeye başladım çünkü artık idrar gözlerimde yaş olup aktığından iki cümle peş peşe okuyamıyordum.Sınav bitti çıktım , açıklandığında farkettim ki geçme notundan 6 puan aşağıdaydım.Bu Kpds sınacını geçmeyi gerçekten çok istiyordum olmadı. Sınavdan sonraki süreçte derslere katıldım , ne derse katılabildim ne de dersten ayrı kalabildim. Ben gerçekten sorunlu bir öğrenciydim , derdime çareyse özgürlüktü.Madem devam zorunluluğu var okula , karışmasalar bana , sessizce otursam , kimseye bakmasam , kimseyle konuşmasam razıyım. Paramı çal , zamanımı çalma .Uzun süre düşündüm ve karar verdim ,derslerde önümde kitabım da olacaktı lakin , ingilizceyle alakalı tüm külfetleri okula yıkacaktım : Ödevleri , yazacağım günlüğü , yapacağım konuşma egzersizlerini aklınıza ne gelirse ...Nasıl diye merak etmeyin, beyin özgürdür.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder